Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Για σένα! Ένα τραγούδι που μας ταξιδεύει...

Όπως ήμουν στο αμάξι σήμερα και άκουγα ραδιόφωνο έμεινε η σκέψη μου σε ένα τραγούδι του Γιάννη Κότσιρα, το "Για σένα". Έπιασα τον εαυτό μου να ακούει το συγκεκριμένο τραγούδι και να δημιουργεί εικόνες. Ακόμα και άσχετες με τον στίχο, απλά με ταξίδεψε σε έναν άλλο κόσμο μέσα από την μελωδία του. Βρέθηκα να το σιγοτραγουδώ και όταν τελείωσε απόρησα με το γεγονός ότι μου φάνηκε πολύ λίγο και ήθελα να το ακούσω ξανά... Γι' αυτόν τον λόγο σας το προτείνω σήμερα και ευελπιστώ μέσα από τους γεμάτους παρομοιώσεις στίχους του να σας ταξιδέψει και εσάς.

Έφτιαξα κόσμο στην παλάμη μου βαθιά,
έβαλα χρώματα κι αστέρια και βουνά
και με τα κύματα ζωγράφισα νησιά,
μόνο για σένα.

Κι έτσι που σου σβησα στα χείλη τη σιωπή,
τον ήλιο κρέμασα στου κόσμου το σχοινί,
να ταξιδεύει μεσ' τη θάλασσα η ψυχή,
πάντα για σένα.

Κι όπως θα στάζουν τα φεγγάρια στο νερό,
θα κλέψω χρώμα και θα φτιάξω ουρανό,
για να πετάξω μ' ένα χάρτινο φτερό,
μαζί με σένα.

Κι όπως θα λιώνει μεσ' τα μάτια σου η βροχή,
ουράνια τόξα θα γεννάει το φιλί,
να ξημερώνει κι η ζωή μου να μπορεί,
να ζει για σένα.

Έφτιαξα κόσμο στης παλάμης τις γραμμές
όταν σαν σύννεφα θα φεύγουν οι εποχές,
να θέλω αυτά που έχεις τη δύναμη να θες
να θέλω εσένα.

Ξέρω καρδιά μου θα' ρθουν δύσκολοι καιροί,
κι όμως η φλόγα αυτή που ανάβει στο κερί,
όσο κι αν λιώνω μου μαθαίνει απ' την αρχή,
να καίω για σένα.

Εκεί για σένα,
θα'μαι εκεί για σένα,
ένα γέλιο θα'μαι,
μια στιγμούλα θα'μαι.
Κι ίσως να'μαι κάτι που να μοιάζει αγάπη.
θα'μαι εκεί για σένα.
δύο κορμιά σαν ένα.

Νίκος Στράντζαλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου